Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



♦ Jag spelar fotboll & basket , eftersom jag älskar det ! ♥

♦ Jag har ett stort intresse till fotografering ♥ , bilderna fotas oftast med min Olympus E-620 ♥

♦ Jag älskar att umgås m. mina kära vänner , dom betyder enormt mycket för mig ♥

♦ Jag är född i Sverige (boden) , men halva släkten är från finland. Jag är alltså halv-finsk ♥

♦ Mina två favoritnummer är 4 & 20 ♥

♦ Jag har två favoritserieprogram , det är onetreehill & desperatehousewives ♥

♦ Jag har två småsyskon ♥
 
♦ Jag älskar att träna när det regnar ♥

♦ Jag bor på sätt & vis på landet ♥

♦ Jag har massa idoler , kan nämna två ! Den första är helt klart Fernando Torres sjukt bra fotbollsspelare i Chelsea ♥ , däremot föredrar jag Liverpool istället för Chelsea ! , sen så tycker jag att LeBron James från Miami Heat är grym ! ♥


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0